En Lugn Lördag.

Idag har inte hänt mycket, vi har varit hemma och tvättad, städat och passat barn. Irma vaknade kl 7 och båda har sovit kasst inatt. Idan vill hon inte ha blöja vilket har resulterat i att hon har kissat två gånger på golvet och en gång i våran säng, genom lakan, madrasser allt, *suck* tvättberget blir bara högre och högre.

Igår pajade bilen med, en drivrem gick av, men idag är det fixat som tur är.

En annan kul grej är att jag vann ett presentkort på duka, och igår fick jag en signerad bok i brevlådan.

Ajla är värre bus än någonsin pillar på allt och är jättesvår sövd.

Det märks att jag inte fått sova mycket sista tiden, ser sliten ut, var veckor sedan jag orkade sminka mig och ögonbrynen är katastrofala. Ska bli så skönt att få åka på spa snart och bli lite omhändertagen. det BEHÖVS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0