Tomten var här igår.

Igår fick jag världens bästa samtal, de ringde från en butik i närheten och meddelade att jag vunnit en alldeles sprillans ny diskmaskin i deras butiktävling.
Oj vad glad jag blev, så som jag tjatat om en diskmaskin, så igår kväll åkte mannen och hämtade den och nu står den i vårat kök redo för installation. Jag är som ett litet barn som fått sin önskejulklapp:-)
Den är jättefin verkligen och verkar vara riktigt bra. Det kändes verkligen nödvändigt nu med en diskmaskin då vi snart är 5 personer här hemma, det börjar bli lite drygt att diska allt för hand.

I allafall så här ser den ut:


Butikspriset är mellan 7000-8000kr så det är verkligen inte något som våran budget skulle klara av utan vi hade köpt en billigare modell, så det känns ju ännu roligare att få lyxa till det med en riktigt bra maskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0