Ullared

Idag blir det ullared med mamma. Det sista till bebisen ska inhandlas, och så tänkte jag att jag skulle få köpt tjejernas julklappar så slipper jag ut mer innan jul för att fixa sånt.

Hoppas att det inte är för mycket folk då vi åker på eftermiddagen istället för på morgonen då Dennis jobbar extra idag. Såklart vaknade tjejerna kl 5 idag bara för att trötta ut mig extra mycket:-)

I natt har jag haft hemskt ont i ryggen och vi är lite förkylda allihop så bebisen får gärna stanna kvar lite till så man hiinner bli frisk. Jag har har ju gått övertiden med båda tjejerna så jag räknar med att det blir så denna gången också. Så det blir nog en januaribebis. Enda skillnaden denna gången mot dem tidigare graviditeterna är att jag mått så mycket mer illa denna gången, plus att jag har hemska förvärkar. Med tjejerna kände jag inte av en enda värk förrän de satte igång på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0