vilken natt

I natt har irma vaknat tre gånger och ajla var klarvaken kl 5, åh jag vil bara sova, dagarna då man kunde dra sig hela förmiddagen är bortblåsta, sommaren regnade bort, och nu är det vinter, jag hatar att frysa, önskar vi hade 25 grader varmt året om. nåja 1december åker vi på spa i varberg med denis jobb första gången utan barnen, ska bli så kul, jag har aldrig varit på spa. sen fyller ajla 1år helgen efter, då blir det att baka tårta, ett av mina intresesen, det blir smörgåstårta 2 st eftersom jag fått en beställning samma helg, och en heffa klump eller nalle puh tårta för irmas skull. sen ska jag ¨på julbord med mitt jobb och sen är det julafton kul månad blir det trots att det är kallt.

Imorgon ska A göra kejsarsnitt är såå nyfiken vad det blir, jag gissar på en lejla:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0