trött

Idag är pappa ute med lillsnurpan, och jag och Irma har badat och ätit glass, nu har hon somnat i soffan framför nalle puh som hon älskar så mycket.
kanske blir det en överaskning när han kommer hem, han ringde precis och frågade om min klädstorlek:-)

Igår var det utdelning, fick priset från gevalia tävlingen presentkort boxexperience.se och presentkort sj, i brevlådan låg en pyjamas+presentkort med till ajla, och 4 tandborstar, tandkrämer och tandtråd. Jag börjar bli beroende av nättävlingar.

Imorgon är fars dag så vi tänkte baka en tårta eller nåt annat gulligt, får se vad det blir helt enkelt.

Barnen är så söta, irma säger mamma sötis, pappa sötis, alla är söta eller ledsna tom solen är ledsen ibland. hon älskar att måla, och titta på tv, bygga med klosar och läsa böcker är också kul.

Mat problemet är fortfarande som vanligt, men idag har det varit lite bättre, hon har ätit en smörgås idag och lite glass, vill så gärna att hon ska börja äta ordentligt, gör ont i hjärtat att se henne så smal och slö. Hoppas att hon gått upp tillräckligt i vikt i januari så operationen blir av, så blir nog allt mycket bättre.

Ajla är sista dagarna så busig, pillar på allt och hon och irma ryker ihop hela tiden. Hon har inte lärt sig att gå än, men hon står utan att hålla i sig så länge hon inte kommer på att hon gör det, då kastar hon sig bara emot mig och skrattar, lite skräckblandad förtjust skratt över att hon inte har nåt stöd. Sista dagarna har hon varit omöjlig att få att sova, vridit och vänt sig och skrikit.

jo våran lägenhet är nu färdig, tapetseringen blev så fin, beige med röd fondvägg i vardagsrummet, blått i sovrummet och beige i hallen, det känns som vi har fått ett nytt hem.

Nu ska jag fixa klart middagen och ikväll ska vi till N och J med barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0