Lugn lördag

Oj vad trött jag var idag, sov halva dagen igår och sen hela natten. Idag ska Irma på balett och sen åker nog jag och tjejerna till mamma eftersom D ska kolla på match idag.

Igår kom kläderna vi beställt från h&m ska lägga ut bilder på dem sedan.

Min uppsats är äntligen klar efter 10 veckors slit, opponering och respondering är gjord och igår skickade jag in den reviderade versionen. På måndag börjar den kliniska kursen. Jag ska vara på ortopeden ska bli så kul.

En annan kul grej är att jag och mamma åker till stockholm nästa helg för att kolla på Idol vi har vunnit VIP-biljetter och en hotellnatt på clarion hotell, skall bli så mysigt att göra något tillsammans bara jag och hon.

Exteriör från RingvägenSuperior dubbelrum











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0