Skolan

Idag har jag fått handledning på min c-uppsats och det kändes skönt att få lite tips och råd så att jag kommer igång. Men vad mycket jobb det är, hjärnan går verkligen på högvarv. Sedan v 40-41 blir det team praktik och sen återstår nationella examinationer och 8 veckors slutpraktik, sen hoppas jag att jag får ut min legitimation som jag så länge sett fram emot. En sak är i allafall säker det är tufft att plugga med två småbarn och samtidigt arbeta helger. Skulle inte rekomendera någon att göra detta. Men jag hoppas att så småningom har jag glömt hur jobbigt det var och kan se tillbaka med glädje och stolthet att jag faktiskt fixade detta trots allt.

Vi var också hos logopeden idag med Irma, hon har ju så svårt att prata rent, men hon tyckte att problemen inte har att göra med språkförsening utan att det kommer ge sig när hon blir opererad. Det var väldigt skönt att höra och vi behöver inte gå dit mer utan kan vara lugna hon kommer bli mycket bättre efter operationen.

Ska skriva in Irma på Balettakademin också, de börjar på lördag denna veckan och hon ser fram emot detta. Så imorgon ska vi försöka ge oss iväg efter skolan och leta efter ett par balettskor. Min lilla ballerina:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0