Julafton

Så var julafton över!!!!

På julaftons förmiddag kom elektrikern och drog uttag till nya diskmaskinen så nu fattas bara att rörläggaren kommer hit så ska den få invigas, ska bli så skönt att slippa diska för hand.
Ett presentkort på 1000:- på Ving lyckades jag knipa under tiden som de höll på med diskmaskinen, på Vings blogg har de haft en tävling hela december och sista dagen lyckades jag vinna, så det var min julklapp till mig själv;-)

Jag fick en överaskning av dennis också, en sån här:



En Dolce Gusto kaffemaskin

Vi har inte hunnit prova den så mycket ännu, men den gör i allafall riktigt god kaffe macchiato.
Ska skriva mer om den när jag har testat den ordentligt. Designen är i allafall grymt snygg. Min man vet vad jag gillar.


Julafton firade vi hos mamma och tjejerna fick som vanligt alldeles för mycket julklappar.
Irma fick Woody och buzz som hon tjatat så mycket om och ajla fick en ballerina klänning med vingar. Sen fick dem lite spel, dvd film, målarblock, pärlor, kläder och presentkort. Jag har nog aldrig sett dem så lyckliga innan som igår.

Vi vuxna åt för mycket som vanligt:-) och någon bebis syns inte till ännu även om jag har grymt mycket förvärkar.

Juldagen har vi ägnat hemma hos pappa och maija och ätit lutfisk enligt tradition.

Nu vill jag faktiskt att bebisen ska komma börjar bli trångt och otympligt med magen plus att jag är grymt nyfiken på vem det är som bökar därinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0