VINNAREN

Då var det dags för att avslöja vinnaren av tävlingen!!
Alla motiveringar var så fina att det var svårt att välja en vinnare så jag gjorde så att alla som lämnat in i tid fick varsin lott. De med länkar fick en extra lott som bonus för sin ansträngning. Slutligen de 10 motiveringar som jag gillade bäst fick varsin extra lott. Sammanlagt blev det 71 lottnummer från 1-71. 
Sedan körde jag numren hos random slumpgenerator och vinnande nummer blev: 46






Vinnaren av eltandborsten är kommentar nr 46:   Blackangel




Grattis även till Ina som tyvärr var försent ute men som får ett litet tröstpris för sin fina motivering:
"Älskar att se hennes kinder rynkas,
för att våra skratt sekunderna senare ska synkas.
Till min kära farmor har jag en härlig relation,
hennes varma leende tillhör en helt egen division!"


Jag skickar mail till er båda inom kort för att få era adresser så kommer vinsterna snart med posten.

För er som inte vann finns fortfarande chansen att få en tandborste. Besök tandfen och hoppas på tur, ibland är hon på gott humör och delar ut gratis oral-b eltandborstar.

Håll utkik snart kommer en ny tävling.

Kommentarer
Postat av: InaStina

Mitt tröstpris har inte kommit fram än!

2010-07-13 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0