Första inköpet till bebisen.

Idag hade de klubbdag på Kappahl vilket innebär att man fick 25% rabatt på ett köp plus en värdecheck på 50:- och så fick man en svart sjal.

Jag har ju inte köpt några bebiskläder ännu men så såg jag dessa å då kunde jag bara inte motstå.



Egentligen är priset 69:50 per del, men idag med alla rabatter så betalade jag bara 54:- för både body och tröja. Riktigt bra pris för dessa mjuka fina kläder. Jag är ju ganska övertygad om att det är en lillasyster som jag har i magen men nästan alla babykläder är ju neutrala så jag tycker grått är fint ändå. Måste erkänna att jag blivit ganska trött på alla rosa, lila, röda kläder efter dem stora tjejerna.

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Åh va roligt, blir så glad att skorna kom till någon som verkligen uppskattar dom :)

Kram

2010-11-17 @ 07:50:57
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0