Ledig dag

Idag är jag och tjejerna hemma.
Hittills har vi:
ätit frukost.
Två svängar ner i tvättstugan.
Rensat ut en byrålåda för att få plats med alla bebis kläder. (tro mig 3 barn och två vuxna i en trerumslägenhet är trångt, det gäller att var sak har sin plats och helst ska den inte flyttas på)
bäddat
diskat
kollat på bollibompa

Efter mycket tjat så ska vi nu hämta resten av den rena tvätten och sen är det dags för det ungarna tjatat om hela veckan.
Vi ska baka lussekatter och pepparkakor.



En härlig dag med andra ord.

Det enda som saknas just nu är att min förkylning ska gå över och att locket för mina öron släpper, det är så irriterande att vara nästintill döv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0