Tiden rusar iväg

Oj Det var länge sedan jag skrev något här.
tiden bara rusar iväg och snart är jag i vecka 30. Kan knappt fatta att tiden har gått så fort.
Än så länge jobbar jag heltid, det börjar att känna på att göra omläggningar och gå upp och ner för trappor.
Men samtidigt älskar jag ju mitt jobb så jag försöker arbeta så länge som möjligt. Sista tiden har jag fått lite mer egna patienter som jag är patientansvarig för och då blir dagarna genast mycket längre och det är sällan man kan komma hem i tid. Det blir så mycket runt omkring varje patient som man måste ordna med.

Tjejerna är så förväntansfulla och igår fick vi hem sängen som bebisen ska ha. Ajla tycker att vi ska ställa den i hennes rum men jag vet inte om jag tycker det är en så bra idé:-)
Barnvagn har vi med fixat ett riktigt kap på tradera. Ska lägga in bild på den när vi får hem den.


Kommentarer
Postat av: lucke

Tjenare, händer idag? :)

2010-10-12 @ 14:20:28
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hejsan, allt bra med dig denna tisdag? :)

2010-10-12 @ 14:31:15
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0