F.A.M.E sportswear

Jag är ju i sådant tillstånd att träning inte är så motiverande just nu, men nästa år då ska jag satsa hårt inför sommaren. Det finns så otroligt mycket fina träningskläder på marknaden just nu och även om min träning på grund av graviditeten endast sträcker sig till långa promenader, så är det ändå skönt att ha på sig bra kläder.

Detta linnét från Fame sportswear tycker jag både är snyggt och gjort i en kvalitét som känns skönt att träna i.
Jag ser fram emot höst kollektionen hos Fame då de kommer även ha byxor i sin kollektion.



För att se mer av F.A.M.E Sportswear´s träningskläder tycker jag att ni ska gå in på deras webshop: shop.famesportswear.se, där finns mängder av fina kläder. Gå även in på F.A.M.E:s facebook sida och bli ett fan, just nu har du möjligheten att vinna ett presentkort i en tävling som de anordnar. Jag är såklart med och tävlar och hoppas självklart på vinst så jag kan köpa mig lite nya träningskläder, något som verkligen inte brukar vara prioritet som småbarns mamma. Men visst känns träningen roligare med schyssta kläder?



Kommentarer
Postat av: Silvia Nilsson

Hej,



Blev glatt överraskad när jag läste ditt fina inlägg på din blogg om F.A.M.E Sportswear´s kläder =).



Lycka till i tävlingen!



Silvia Nilsson

/ F.A.M.E Sportswear

2010-08-23 @ 21:37:14
URL: http://chicaabonita.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0