Philips Avent

Idag fick jag hem ett paket från philips.
Nyfiken som jag är hämtade jag det så fort jag fick chansen.
Paketet innehöll den här fina servicen:


Jättefina produkter verkligen, tack så mycket philips för denna fina present. Passar perfekt att ladda upp med sånt här innan bebisen kommer.
Det jag gillar med philips avent är att de är så söta med den lilla kaninen men samtidigt väldigt könsneutrala. Det är alldeles för uppdelat idag med rosa puttinuttigt till tjejer och blått tufft för killar. Så orange och mysigt är perfekt tycker jag. Naturligtvist är alla deras produkter BPA fria och de verkar väldigt smidiga att använda, men det vet jag ju inte än eftersom vi inte provat dem ännu:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0