Pepsodent white now

 

Jag fick för ett tag sedan hem ett paket med tandkräm från Buzzador och kampanjen: Pepsodent White Now. Paketet innehöll 1 stor tub tandkräm, 15 små tuber och 1 tandborste.

Pepsodent white now tandkrämen bleker inte tänderna utan färgar temporärt genom att den lägger sig som en blå hinna över tänderna, vilket gör att dem ser vitare ut. Jag tänkte att jag skulle ta en före och en efter bild under buzzningens gång så man verkligen kan se om det blir någon skillnad. I vilket fall tycker jag tandkrämen smakar gott och tänderna känns rena och fräscha efter borstning.

Är du intresserad av att bli buzzador kan du anmäla dig här:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=whakmaria

 

Just nu söker Buzzador småbarnsföräldrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0