Tiden bara rusar iväg

Oj vad denna sommaren gick fort, det känns som det redan är höst:-(
Vi skulle verkligen behöva lite mer värme, snart åker vi till Gotland i några dagar så jag hoppas verkligen att vädret är varmt och behagligt då.

Minstingen i familjen har verkligen vuxit i sommar hon känns inte alls längre som en liten bebis, hon är med mycket mer, kryper lite halvt (mer ålar sig fram), leker mycket. Hon sover inte heller längre alls så mycket på dagarna. Det blir 2-3 tupplurar per dag men de varar inte mer än mellan 30-60 minuter, så tempot är helt annorlunda nu.



Nästa vecka börjar den stora prövningen, Irma börjar nollan och ska skolas in, Ajla börjar ny grupp på förskolan och dessa ligger i motsatt riktning så det blir mycket promenader. Vilket egentligen är bra då jag försöker träna så mycket jag kan just nu. Men jag tror det blir tufft på morgonen, jaja det ska nog lösa sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0