Träning och Gi metoden

Efter att ha sett sommarens foton, har jag verkligen bestämt mig. Något måste göras så nu har jag försökt lägga om kosten till lite mer Gi mat och daglig träning. Eftersom jag inte tränat på länge blir det mest powerwalk och ett och annat core pass till att börja med. Mitt mål är att tappa 7kg och att få bort magen. Tro mig tre graviditeter är en påfrestning för kroppen och jag känner att det behövs mycket arbete och disciplin för att komma tillbaks till en kropp som jag faktiskt trivs i.

Jag har kört ganska hårt senaste dagarna med träningen och idag känns träningsvärken verkligen av så det blir vilodag idag, möjligtvist gör jag en långpromenad i eftermiddag. Det som är skönt är att jag känner mig så mycket bättre när jag har tränat, kroppen behöver verkligen få röra på sig och de dagar som jag inte trännar känns det verkligen som att något fattas.

Idag blir det nog en tur med flickorna till kulturkalaset och trädgårdsföreningen. Vi har redan varit uppe flera timmar då Nejla hade tid på BVC redan kl 8 på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0